Marketing internetowy a marketing szeptany

kolMarketing internetowy jest bardzo potężnym kanałem, poprzez który możemy docierać do ogromnej ilości osób. Reklama w nim jest dużo bardziej precyzyjna niż w tradycyjnych źródłach a koszty znacząco mniejsze. Jedną z ciekawych metod jest marketing szeptany, który umożliwiają stworzenie pozytywnego wizerunku firmy i pozyskanie nowych klientów. W tym artykule odpowiadamy na pytania, czy marketing internetowy jest skuteczny, czym jest marketing szeptany oraz czy warto korzystać z obu tych opcji.

Marketing online — czy warto?
Marketing online, czyli reklama w internecie jest tak samo skuteczna, jak w tv, radiu czy gazecie. Odbiorcy otrzymują konkretną treść i dzięki niej decydują się na skorzystanie z usługi. Inną formą jest tylko dostarczenie reklamy do odbiorcy. Metoda reklamy internetowej ma również wiele plusów, których nie można znaleźć w innych sposobach marketingu. Po pierwsze jest to możliwość dotarcia do ściśle wyselekcjonowanej grupy klientów, co nie jest możliwe w przypadku reklamy np. w gazecie czy tv. Reklama internetowa jest też dużo bardziej skuteczna, gdy możliwości prezentacji są o wiele większe. Kolejnym plusem reklamy online jest możliwość uruchomienia jej bez wydawania dużych sum pieniędzy, co wiąże się z artykułem w prasie czy reklamą radiową.

Skuteczność marketingu szeptanego

Marketing szeptany to jedna z wielu form reklamy internetowej. Polega ona na tworzeniu pozytywnych wpisów przedstawiających daną usługę lub produkt. Wpisy te są zamieszczane na forach internetowych oraz blogach. Użytkownicy mający do czynienia z interesującym i nienachalnym wpisem są dużo bardziej skłonni, aby odwiedzić taką witrynę i zapoznać się z ofertą firmy. Na tym polu działa jeszcze doskonale jedne mechanizm, który jest udowodniony naukowo. Osoby, które poszukują konkretnego rozwiązania, znacznie chętnie decydują się na nie, jeśli jest ono polecane i doceniane przez innych użytkowników.

Marketing szeptany jest jeszcze skuteczny z jednego powodu — targetowania. Wpisy są prezentowana na forach tematycznych, na których znajdują się osoby zainteresowaną daną tematyką. Dzięki temu nie ma obawy, iż reklama opon trafi do osób niemających auta. Taka forma marketingu przekłada się na duże zainteresowanie firmą lub jej usługami, gdyż potencjalni odbiorcy potrzebują takiego rozwiązania.

Na rynku istnieje wiele agencji reklamowych oraz osób prywatnych czy freelancerów, którzy oferują takie rozwiązania marketingowe. Dobrym przykładem jest https://arison.pl/

To firma, która ma duże doświadczenie oraz wiele sukcesów na tym polu. Wybierając agencję, ważny jest także szeroki zakres oferowanych usług. Świadczy to o profesjonalizmie i będzie pomocne w razie chęci rozszerzenia kampanii o inne działania. Agencja powinna mieć również pozytywne opinie wśród klientów, co jest dobrą rekomendacją dla nas.